Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remonto projektas
Lietuvos metų gaminys, 2020 metai
Pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T.Narbuto gatvę Vilniuje
Lietuvos Metų gaminys, 2019 metai
Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos projektas III etapas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo projektas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Pakeliamo tilto per Danės upę pilies gatvėje, Klaipėdoje, rekonstrukcijos projektas
Lietuvos metų gaminys, 2016 metai

UAB „Kelprojektas“ pelnė aukso medalį „Lietuvos metų gaminys 2020“ apdovanojimuose

UAB „Kelprojektas“ pelnė aukso medalį „Lietuvos metų gaminys 2020“ apdovanojimuose. 24-ą kartą Lietuvos pramonininkų konfederacijos rengiamas konkursas skirtas pagerbti reikšmingiausius, rinkoje pripažinimo sulaukusius produktus ir paslaugas.

Apdovanojimams buvo nominuotas Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remonto projektas. Šio projekto vadovas buvo Kauno kelių sektoriaus vadovas Dainius Gečas, vyresnysis projekto vadovas Genius Boruta.

Kauno miesto teritorijoje kelias tapatinamas su Islandijos pl. Projektuotas ruožas yra dalis Rytų–Vakarų transporto koridoriaus Lietuvos Respublikoje, kuris pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu, ir priklauso IXB tarptautiniam transporto koridoriui, transeuropiniam kelių tinklui bei europiniams keliams.

Kapitališkai suremontuotas magistralinis kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 100,47 iki 101,79 km projektavimo pradžioje buvo stipriai apkrautas. Čia nuolat susiformuodavo transporto spūstys tiek vakarinio, tiek ir rytinio piko metu – dėl šios priežasties šis kelio ruožas pasižymėjo dideliu avaringumo.

„Šio projekto tikslas buvo atskirti tranzitinio ir vietinio transporto srautus, prailginti PC „Mega“ sankryžos jungiamojo kelio persirikiavimo juostos ilgį ir tokiu būdu užtikrinti didesnį eismo saugumą. Ruožas buvo išplatintas iki 10 eismo juostų, papildomai įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, taip pat įrengta atraminė siena, daugiau nei 1 km ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio A1 pusėje“ – teigia Kauno kelių skyriaus vadovas Dainius Gečas.                 

Ruožas ties PC „Mega“  sankryža rekonstruotas į 6 eismo juostų I kategorijos kelią. Eismo saugumo užtikrinimui įvažiavimams į sankryžą ir išvažiavimams iš jos papildomai įrengta po dvi judėjimo juostas, kurios atskirtos saugumo salelėmis. Saugiam patekimui į šias juostas ir išvažiavimui iš jų į pagrindinį kelią įrengtos persirikiavimo juostos. Transportui, važiuojančiam Vilnius–Klaipėda kryptimi, įrengtos 3 judėjimo juostos. Nusukimui iš pagrindinio kelio į Vytėnų gyvenvietę ir į PC „Mega“ papildomai įrengtos dvi judėjimo juostos. Išvažiavimui iš šios sankryžos į pagrindinį kelią papildomai įrengtos naujos judėjimo juostos ir palikta galimybė tolimesniam transporto judėjimui Klaipėdos, Marijampolės, ir Domeikavos kryptimis. Išvažiavimui iš sankryžos Vilniaus kryptimi taip pat įrengtos papildomos dvi judėjimo juostos, atskirtos saugumo salelėmis. Kairėje sankryžos pusėje pertvarkytas sankryžos jungiamasis kelias Kaunas–Vilnius kryptimi.

Šis projektas iš esmės padidins eismo pralaidumą ir saugumą Islandijos plente, o visuomenė sutaupys 8 mln. valandų per metus prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože.