Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remonto projektas
Lietuvos metų gaminys, 2020 metai
Pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T.Narbuto gatvę Vilniuje
Lietuvos Metų gaminys, 2019 metai
Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos projektas III etapas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo projektas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai

Komanda@Kelprojektas. Ieva Petruškevičiūtė: „Kiekvienas naujas projektas yra savaip įdomus ir iškeliantis naujų iššūkių“

Šiandiena Kelprojektas darbuotojų interviu rubrikoje Komanda@Kelprojektas kalbiname Ievą Petruškevičiūtę, Žemėtvarkos ir geodezijos skyriaus Projekto vadovę.

 

Pradėkime nuo pradžių, Tu Kelprojekte dirbi jau 4,5 metų. Kaip gimė Tavo susidomėjimas žemėtvarkos ir geodezijos sritimi?  

Tiesą sakant neplanavau būti nei žemėtvarkininke, nei geodezininke, nei matininke, tačiau taip jau susiklostė, kad pasirinkau studijuoti matavimų inžineriją VGTU. Ši sritis patraukė savo universalumu, nes iš tiesų pabaigus studijas galima buvo pasirinkti įvairias kryptis – nuo žemės matavimų ar žemės teisės iki darbo su GIS ar kitomis IT.

Kaip toliau klostėsi Tavo karjera po studijų?

Karjera prasidėjo jau studijų metais. Įsidarbinau įmonėje, kurios veikla buvo gan plati, šioje įmonėje apie 1,5 metus dirbau inžiniere ir rengiau energetinius auditus ir investicinius projektus.

Vėliau baigusi bakalauro studijas įsidarbinau VĮ „Valstybės žemės fondas“. Šioje įmonėje ir prasidėjo mano žemėtvarkininkės – geodezininkės karjera, įgavau patirties kadastrinių matavimų, geodezijos srityse, o vėliau ir žemėtvarkos srityje.

UAB „Kelprojektas“ dirbu nuo 2017 m. rudens. Tuo metu Žemėtvarkos darbų sektorius pradėjo vykdyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams geležinkelio „Rail Baltica“ linijai darbus bei nusprendė padidinti savo komandą, taigi buvau pakviesta prisijungti.

Papasakok, kaip atrodo Tavo darbo diena.

Darbo diena prasideda ir pasibaigia nuo darbų planavimo tiek tai dienai, tiek kitoms ateinančioms dienoms. Na o šiaip darbo diena prabėga braižant, skaičiuojant, dalyvaujant susirinkimuose, komunikuojant su kolegomis, vykstant į objektus.

Prisimink, su kokiais didžiausiais projektais yra tekę dirbti ir su kokiais dirbi šiuo metu?

Turbūt didžiausias projektas pagal apimtį, prie kurio yra tekę dirbti, žemės paėmimas visuomenės poreikiams geležinkelio „Rail Baltica“ linijai, tačiau įdomu dirbti ir su kur kas mažesniais žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektais, planais, žemės sklypų formavimu-pertvarkymu. Kiekvienas naujas projektas yra savaip įdomus ir iškeliantis naujų iššūkių. Su kiekvienu objektu sužinai vis kažką naujo.

Šiuo metu rengiu žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą krašto kelio Nr. 130 rekonstrukcijai, formavimo pertvarkymo projektus, talkinu kolegei iš Architektūros skyriaus rengiant Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybos aktus.

  

Kas šiame darbe Tave labiausiai žavi ir motyvuoja?

Galimybė tobulėti, t. y. kad su kiekvienu nauju objektu gauni vis naujų žinių, patirties iš labai įvairių sričių.

Kokios asmeninės, charakterio savybės reikalingos šiame darbe?

Komunikabilumas, kūrybingumas, atsakingumas, atidumas, užsispyrimas, taip pat kadangi tenka bendrauti su įvairiais žmonėmis (nuo užsakovo, institucijų atstovų iki žemės savininko) dažnai reikalingas ir diplomatiškumas, kantrybė.

O kaip atrodo Tavo laisvalaikis? Kokie Tavo pomėgiai ir veikla po darbo?

Laisvalaikį mėgstu leisti gamtoje, patinka išbandyti aktyvias ekstremalias pramogos. Namuose leidžiu laiką skaitydama, tapydama. Apsilankau kultūros renginiuose (teatras, parodos, koncertai), tiesa per pandemiją šiuos pomėgius buvo tekę pakeisti kultūrinių ar meno renginių stebėjimu „online“.