Magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo projektas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos projektas III etapas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Pakeliamo tilto per Danės upę pilies gatvėje, Klaipėdoje, rekonstrukcijos projektas
Lietuvos metų gaminys, 2016 metai
Kairių aplinkkelio projektas
Lietuvos metų gaminys, 2014 metai

„Kelprojektas“ už beveik 3 milijonus litų projektuos kelius Estijoje

„Kelprojektas“ Estijoje pasirašė dvi sutartis, kurių bendra vertė sudaro 2,79 mln. litų. Pagal laimėtų konkursų sąlygas, „Kelprojektas“ įgyvendins du projektus: vienas iš jų yra Kose-Võõbu kelio ruožo, kuris yra valstybinės svarbos kelio E263 dalis, techninio projekto parengimas. Jo vertė – 2,16 mln. litų. Pagal antrąją sutartį, kurios vertė yra 637 tūkst. litų, „Kelprojekto“ specialistai rengs magistralinio kelio Talinas-Pernu-Ikla kelio statybos projektą.

„Šie laimėti konkursai  yra aktyvaus, kryptingo darbo Estijoje rezultatas. Džiaugiamės, kad galime pasidalinti mūsų sukaupta patirtimi su kaimynais estais, optimizuodami Estijos kelių tinklą. Pagal sudarytas sutartis šiuo metu užimame daugiau nei 20 procentų Estijos transporto infrastruktūros projektavimo rinkos. Turime susiformavusį stiprių vietinių partnerių ratą, tarptautinę komandą, sudarytą iš vietinių „Kelprojekto“ estiško padalinio darbuotojų, bei mūsų lietuvių –  aktyvių, nebijančių iššūkių specialistų, kurie šauniai keliomis kalbomis bendradarbiauja, spręsdami įvairius sudėtingus techninius klausimus, tuo pačiu įgydami nepamatuojamos patirties dirbant kitoje šalyje“, – sako Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.

Kose-Võõbu kelias yra vieno intensyviausių Estijos E263 Talinas – Tartu – Võru – Luhamaa kelio dalis. Tai itin vingiuotas ir turintis apie 100 sankryžų kelias, todėl jame kasmet įvyksta daug eismo nelaimių. 2009-2013 metais numatomame rekonstruoti kelio ruože įvyko 36 eismo įvykiai, kurių metu žuvo 4 ir buvo sužeisti 32 žmonės. Pagrindinė avarijų priežastis yra transporto priemonių nuvažiavimas nuo kelio ir susidūrimas su priešinga kryptimi judančia transporto priemone.

„Projekte bus taikomos inžinerinės priemonės bei sprendiniai, užtikrinantys eismo saugumą, komfortą ir darnią kelio ir aplinkos sąveiką. Tuo tikslu planuojama suprojektuoti ir pastatyti apie 1,5 km triukšmą slopinančių sienučių. Pagrindinis kelias bus aptvertas nuo laukinių gyvūnų, natūraliam jų judėjimui iš vienos  kelio pusės į kitą bus naudojamos zonos po tiltais, vandens pralaidose, bus rengiamos trys vieno lygio perėjimų zonos su jutikliais ir įspėjamaisiais ženklais bei dvi skirtingo lygio gyvūnų perėjos“, – sako Algirdas Alijošius, „Kelprojektas“ Plėtros direktorius.

Pasak A. Alijošiaus, šiame kelio ruože taip pat numatoma naujai nutiesti 28 km ilgio keturių eismo juostų kelią, įrengti 16 km kelių jungčių bei nutiesti 3,3 km dviračių takų. Didelė kelio trasos dalis patenka į durpynų zoną, todėl projektavimo metu bus atliekami detalūs geotechniniai darbai. Taip pat bus įrengtos skirtingų lygių sankryžos su viadukais. Kelią kertančių upių vietose bus pastatyti 8 tiltai.

Antrajame magistralinio kelio Talinas-Pernu-Ikla projekte „Kelprojektas“ atliks išsamius geodezinius, geologinius bei eismo triukšmo lygio matavimo tyrimus. Kad pagerintų šio kelio pralaidumą ir saugumą, specialistai parengs kelio rekonstrukcijos projektą su 2 plius 1 lenkimo juostomis. „Kelprojekto“ specialistai taip pat rengs Talinas-Pernu-Ikla Kernu apvažiavimo preliminarų projektą.

Šiuo metu Estijoje „Kelprojektas“ įgyvendina dar 5 kelių ir 1 geležinkelių rekonstrukcijos projektą: Tartu aplinkkelio, Estijos Pietų regiono rajoninių kelių 4 ruožų rekonstrukcijos projektus; „Rail Baltica“ geležinkelio ruožų Estijoje tarp Harju, Rapla ir Pärnu rajonų projektą.  Bendra šių atliekamų projektų darbų vertė sudaro daugiau nei 6 mln. litų.